Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Levent Gemici, şunları söyledi: “Vodafone olarak, müşterilerimize sunduğumuz bağlantı deneyimini iyileştirmeye yönelik dijital çözümleri hayata geçirmeye devam ediyoruz. Müşterilerimize en iyi uçtan uca dijital deneyimi sunma vizyonumuzda kritik bir rol üstlenen dijital kahramanımız TOBi’nin sesli yanıt özelliğini tüm müşteri segmentlerinde canlıya aldık. Aylık ortalama 4 milyon çağrı karşılama kapasitesine ulaşan TOBi sesli yanıt özelliği sayesinde, 542’yi arayan müşterilerimiz işlerini TOBi Sesli Yanıt Sistemi üzerinden selfservis bir şekilde çözüme kavuşturabiliyor. TOBi’yi yeni özelliklerle geliştirmeye ve müşterilerimize ihtiyaç duydukları her an en iyi hizmeti vermeye devam edeceğiz.” TOBi sesli yanıt özelliği sayesinde, 542’yi arayan müşterilerin işlemlerini TOBi Sesli Yanıt Sistemi üzerinden selfservis bir şekilde çözüme kavuşturabildiği bildirildi.
Related Posts
Saatlerin Oscar’ları GPHG ödülleri sahiplerini buldu kazanan IWC Portugieser Eternal Calendar oldu
- Hayati Karagöz
- 27 Kasım 2024
- 3 min
- 0
Saatlerin Oscar'ları diye kabul edilen GPHG - Grand Prix d’Horlogerie de Genève (Cenevre Horoloji Büyük…
Hükümete yakın derneğin başkanı da sonunda patladı
- Hayati Karagöz
- 26 Kasım 2024
- 2 min
- 0
MÜSİAD iktidarda yakınlığı ile bilinen iş dünyasının bir kuruluşu. MÜSİAD Başkanı genel olarak hükümetin uygulamalarına…
Konut fiyatlarında reel gerileme devam ediyor
- Hayati Karagöz
- 26 Kasım 2024
- 3 min
- 0
Ekim ayında konut fiyatlarındaki artış enflasyonun altına kalması nedeniyle konutta reel gerileme devam etti. Konutta…