Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Levent Gemici, şunları söyledi: “Vodafone olarak, müşterilerimize sunduğumuz bağlantı deneyimini iyileştirmeye yönelik dijital çözümleri hayata geçirmeye devam ediyoruz. Müşterilerimize en iyi uçtan uca dijital deneyimi sunma vizyonumuzda kritik bir rol üstlenen dijital kahramanımız TOBi’nin sesli yanıt özelliğini tüm müşteri segmentlerinde canlıya aldık. Aylık ortalama 4 milyon çağrı karşılama kapasitesine ulaşan TOBi sesli yanıt özelliği sayesinde, 542’yi arayan müşterilerimiz işlerini TOBi Sesli Yanıt Sistemi üzerinden selfservis bir şekilde çözüme kavuşturabiliyor. TOBi’yi yeni özelliklerle geliştirmeye ve müşterilerimize ihtiyaç duydukları her an en iyi hizmeti vermeye devam edeceğiz.” TOBi sesli yanıt özelliği sayesinde, 542’yi arayan müşterilerin işlemlerini TOBi Sesli Yanıt Sistemi üzerinden selfservis bir şekilde çözüme kavuşturabildiği bildirildi.
Related Posts
Ali Ülker: Bu zorlu dönemde çok önemli tecrübeler edindik
Kuruluşundan itibaren tüm faaliyetlerinde topluma fayda sağlamayı odağına alan Yıldız Holding, topluma ve çevreye değer katan çalışmalarıyla büyümeye devam ediyor.
İki zincir marketten indirim ve fiyat sabitleme! Çifte razaman kampanyası
Tarım Kredi Kooperatifleri ramazan ayı kampanyası kapsamında 5 Mart-14 Nisan tarihlerinde fiyatları sabitleyecek ve tarımsal girdilerde indirim uygulayacak. Öte yandan ŞOK Marketler’de temel ihtiyaç ürünlerinde indirime gittiğini açıkladı.
Melikgazi Belediyesi, Çarşı Melikgazi’nin çatısına güneş enerjisi sistemi kuracak
Melikgazi Belediyesi, Çarşı Melikgazi’nin çatısına güneş enerjisi sistemi (GES) kurarak enerji girdisini azaltmayı ve daha fazla katma değer üretmeyi hedefliyor. Yenilenebilir enerji kaynaklarına önem veren belediye, gelecek nesillerin enerji ihtiyacını karşılamak ve çevreye verilen zararı en aza indirmek amacıyla bu projeyi hayata geçiriyor. Çatıya kurulacak olan GES, 188,1 kWp kurulu güce sahip olacak ve 342 adet 550 vat gücünde fotovoltaik güneş paneli kullanılacak.